Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Επιστροφή στο γραφείο; Οι νέες δυνατότητες του Zoom σας βοηθούν να μείνετε ασφαλείς

 

Το Zoom Rooms, η έξυπνη πλατφόρμα αίθουσας συνεδριάσεων της εταιρείας, διαθέτει νέες δυνατότητες για να κρατήσει τους υπαλλήλους σας ασφαλείς.

Από

(Image: Getty)

Αν και πολύς κόσμος θα συνεχίζει να εργάζεται από το σπίτι, ορισμένοι θα πρέπει να επιστρέψουν στο γραφείο. Ωστόσο, η ασφάλεια εξακολουθεί να αποτελεί ύψιστη ανησυχία, επομένως αρκετοί προμηθευτές λογισμικού έχουν κυκλοφορήσει διάφορες RTW εφαρμογές ( return to work) όπως και λύσεις που αφορούν την ιχνηλάτηση επαφών (contact tracing) και την διαχείριση εργασιακού χώρου (space management).

Η τελευταία προσθήκη στην κατηγορία αυτή έρχεται από το Zoom. Η εταιρεία είναι γνωστή για το Zoom Meetings, λύση τηλεδιάσκεψης, η οποία φάνηκε εξαιρετικά χρήσιμη σε ανθρώπους που βρέθηκαν να δουλεύουν εξ’ αποστάσεως. Η εφαρμογή είχε τεράστια ανάπτυξη καθώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας τόσο οι επιχειρήσεις όσο και απλοί καταναλωτές την χρησιμοποιούσαν ευρέως. Από συναντήσεις προσωπικού έως και πάρτι αποφοίτησης. Το Zoom κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, είχε καθημερινά πάνω από 300 εκατομμύρια συμμετέχοντες και για αυτό το λόγο αποφάσισε να αναβαθμιστεί.

Το Zoom Rooms είναι η νέα πρόταση της εταιρείας που βρίσκει εφαρμογή στις αίθουσες συνεδριάσεων των εταιρειών. Μπορείτε να μετατρέψετε μια τυπική αίθουσα συσκέψεων σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί "πλήρως εκσυγχρονισμένο" χώρο συνεργασίας. Η νέα ενημερωμένη ολοκληρωμένη εφαρμογή θα περιλαμβάνει λειτουργίες όπως σύνδεση με ένα άγγιγμα σε υπάρχουσες βιντεοκλήσεις, βελτιστοποιημένη ασύρματη συνδεσιμότητα και έξυπνο πίνακα για επεξεργασία και σχολιασμό. Το Zoom Connector από την άλλη, υποστηρίζει την χρήση συσκευών που ενδέχεται ήδη να βρίσκονται στον χώρο συνεδρίασης, όπως ηχεία και βιντεοκάμερες από κατασκευαστές όπως η Cisco και η Polycom για παράδειγμα.

Επιστροφή στο γραφείο

Η εταιρεία έχει επίσης συμπεριλάβει λειτουργίες που είχαν ζητηθεί από τους χρήστες της συνδρομητικής υπηρεσίας Zoom Rooms, όπως η ενεργοποίηση των φορητών συσκευών των συμμετεχόντων, ώστε να μπορούν να λειτουργούν ως τηλεχειριστήρια για τις συσκευές που χρησιμοποιούνται από την εφαρμογή στον χώρο των συσκέψεων. Υπάρχει επίσης καταμέτρηση των ατόμων σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι διαχειριστές να γνωρίζουν τον ακριβή αριθμό εργαζομένων που έχουν φυσική παρουσία στην αίθουσα συνεδριάσεων. Αυτό θα τους βοηθήσει να κρατούν τον αριθμό τους σε ασφαλή επίπεδα. Επίσης θα μπορούν να παρακολουθούν το περιβάλλον του δωματίου, συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας και της ποιότητας του αέρα.

"Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού προσπαθήσαμε να διευκολύνουμε τους εξ’άποστάσεως εργαζόμενους με το πρόγραμμα Zoom for Home. Όμως οι πελάτες μας που ετοιμάζονται να επιστρέψουν στο γραφείο ανησυχούν για την ασφάλειά τους", δήλωσε ο Jeff Smith, επικεφαλής του Zoom Room.

Οι εργοδότες πιθανότατα έχουν να αλλάξουν πολλά πράγματα με την επιστροφή στο γραφείο αλλά το ίδιο και οι εργαζόμενοι καθώς πρέπει να διαφοροποιήσουν τις εργασιακές τους συνήθειες. Αυτά είναι ζητήματα που το Zoom θέλει να επιλύσει με τις νέες ενημερώσεις του.

"Κατανοώντας ότι οι υπάλληλοι πρέπει να περιορίσουν το άγγιγμα σε κοινόχρηστες επιφάνειες, μπορούν πλέον χρησιμοποιώντας τις δικές τους συσκευές Apple iOS ή Google Android να ελέγχουν από απόσταση τις αίθουσες Zoom και να ξεκινήσουν ένα meeting. Ταυτόχρονα μπορούν να ελέγχουν τον ήχο, το βίντεο, τη σίγαση και να έχουν τον έλεγχο της κεντρικής κάμερας ", εξηγεί ο Smith.

Σάρωση της αίθουσας με τη βοήθεια αισθητήρων

Neat Bar camera, speaker, and sensor device for meeting rooms

Μια συσκευή που συνεργάζεται με το Zoom Rooms είναι το Neat Bar. Διαθέτει κάμερα και ηχεία που ανιχνεύει και συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, σχετικά με τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στο δωμάτιο και κόστίζει 2.500$. Διαθέτει επίσης αισθητήρες που μπορούν να μετρήσουν τα επίπεδα CO2 του δωματίου, τη θερμοκρασία του και τα επίπεδα πτητικών οργανικών ενώσεων (VOC). "Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων εξαερισμού και της θερμοκρασίας", δήλωσε ο Smith. Οι συμμετέχοντες μπορούν να δουν αυτά τα δεδομένα στον πίνακα ελέγχου Zoom.

Ανέφερε επίσης ότι "οι πληροφορίες σχετικά με την χωρητικότητα ενός δωματίου αποστέλλονται στον διαχειριστή στην οθόνη προγραμματισμού, καθώς και στον ΙΤ manager στον πίνακα ελέγχου." Ωστόσο, δεν υπάρχουν ειδοποιήσεις σε περίπτωση που ο αριθμός των συμμετεχόντων στην αίθουσα υπερβαίνει τα όρια. Ο Smith είπε ότι εργάζονται πάνω σε αυτό.

Εικονικός υπάλληλος υποδοχής

Zoom Rooms for Touch Virtual Receptionist Image 

Zoom Rooms for Touch

Εκτός από τη βελτίωση των αιθουσών συνεδριάσεων, το Zoom δίνει τη δυνατότητα να υπάρχει ένας εικονικός υπάλληλος υποδοχής. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μοιάζει με ένα κιόσκι πληροφοριών και υλοποιείται με την χρήση των περιφερειακών Zoom Rooms for Touch. Αρχικά δημιουργήθηκε για μικρούς ή περιστασιακούς χώρους συσκέψεων, το οποίο στη συνέχεια τροποποιήθηκε για να δημιουργήσει μια εικονική εμπειρία υπαλλήλου υποδοχής.

"Το Virtual Receptionist είναι ένα πλήρως προγραμματιζόμενο interface όπου τα γραφεία μπορούν να ορίσουν την επωνυμία τους ή να δώσουν την επιθυμητή εμφάνιση και αίσθηση και μπορεί να ενεργοποιηθεί πατώντας ένα κουμπί. " Το κιόσκι μπορεί να συνδεθεί με το προσωπικό που βρίσκεται στον χώρο της εταιρείας ή ακόμα και με εκείνους που εργάζονται από απόσταση.

"Το mode για τον εικονικό ρεσεψιονίστ, ζητείτε εδώ και χρόνια και λόγω της τρέχουσας κατάστασης ήταν για εμάς προτεραιότητα."

Οι νέες δυνατότητες των δωματίων Zoom είναι τώρα διαθέσιμες και οι πελάτες μπορούν να τις ενεργοποιήσουν από την πύλη διαχειριστή.

Pc_Mag